December Best e-mail from Visitors

>> Sunday, December 16, 2007

“I would like to congratulate the Perak FA for setting up this blog which I hope will serve as a tool to communicate interactively with the football family. Wishing the Perak team all success in the 2007/2008 season. Best regards.”
Windsor John FIFA Development Officer
Kuala Lumpur


“Assalamualaikum,Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tahniah kepada Perak FA kerana membina Laman web ini. Adanya laman web ini saya dapat mengetahui perkembangan terkini mengenai pasukan perak yang di sayangi… Saya juga berminat dgn segmen yang baru dicipta iaitu interview dgn pemain dan pegawai bolasepak Perak dan gambar-gambar training dan perlawanan. Untuk pengetahuan Perak FA , saya juga baru membina laman web untuk kampong saya iaitu Kampung Tersusun Sg Kroh @ Kg Baru Sg Kroh. Saya juga mempromosikan sekali laman web Perak FA dalam web kampong saya bagi menyahut cabaran Perak FA supaya web Perak FA diketahui di seluruh pelosok dunia…Bersama – sama kita menjayakannya…. SKOR YOB SKOR…… KEJOR YOB KEJOR….. Jika ada masa sila layari web kampong saya iaitu http://kgbarusgkroh.bravehost.com/. Sila beri komen mengenai web yang saya bina ini. Saya juga berharap webmaster dapat mempromosikan web kampong saya kepada semua pelayar web Perak”
Mohd Faizul Suliman
Kg Baru Sg Kroh, Kampar Perak


“First of all congrats for the establishment of the PerakFA Blogspot.With the advance of the ICT, world now become borderless and one can access to an information within a few seconds. My suggestions in order to strengthen this blog are instead of having the pictures of players, a photo shot of fans during a match should be included as it can show the scenarios during the match. Others such as interviews and a report of the training by you in words. It may not be in detail but a brief summary of the training of the day so that the visitors of the blog can share the knowledge of football.”
Mohd Dzran
Ipoh, Perak


“Greetings from a fan who has supported this great FA for more than 20 years now! Great job done on this blog. I have seen so many pictures and I wonder when will the new jerseys be available for us fans to buy? Any announcements yet on the release dates? I love the white training kit but not sure will it be the new away kit as well?”
Eric Ng
Malaysia


“Saya adalah peminat setia pasukan Perak sejak dari era Azizul Abu Hanifah. Sungguh pun dengan ketiadaan ramai pemain pemain bintang, saya masih lagi berdiri dibelakang pasukan Perak sebagai seorang Peminat. Usaha persatuan untuk menyampaikan maklumat pasukan melalui laman blog ini adalah amat berharga bagi semua peminat Perak. Sekalipun hanya gambar yang dipaparkan, ianya sudah memadai bagi saya yang jauh kerana ia sentiasa memaparkan maklumat yang terkini. Teruskan Usaha.”
Ali Jahari
Puerto Rico


“Tahniah atas kesungguhan Perak FA melancarkan laman blog yang sentiasa dipenuhi dengan aksi aksi pemain pasukan Perak hampir tiap tiap hari. Saya tak jemu jemu nak tengok gambar yang menarik perhatian saya setiap hari. Pendekatan yang dapat membuat saya terasa seolah olah berada bersama pemain dalam latihan.”
Saiful Bahrin
Masai, Johor.

“Hello, I like this blog. Very up-to-date. Perak must win something this year. I give all my support to Perak and hope we be the best team in Malaysia. Good luck in AFC and I hope Perak can make different in AFC this year.”
James Loo.
Melaka

“Harap Perak FA boleh adakan hari bersama pemain atau ruangan Chat Online bersama pemain. Dapat la peminat berkenalan dengan lebih rapat pemain kesayangan mereka. Terutamanya sesi fotografi dengan pemain.”
Zurina Hassan
Kuala Lumpur.


“Saya ucap terima kasih pada Perak FA kerana membekalkan saya informasi team setiap hari. Perak FA telah memilih photographer dan webmaster yang terbaik setakat ini. Blog ni tak secanggih website dulu tapi lebih terkini dari website dulu. Baik blog yg update dari website yg tak update. Takat keputusan, jadual game….semua orang boleh dpt dengan mudah. Tapi gambar yg diupload tiap hari memang best. Cuma gambar2 bila game kurang clear dari gambar2 training. Kenapa jadi macam tu photographer?”
Megat Haris Zainal
Sentul, KL

“Hi, my name is felipe, I'm from curico, Chile. The last team of Carlos Caceres. Carlos is a good guy. I'll send pictures of carlos in curico”








Felipe Muena Morales.
Curico, Chile.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP